Her sabah evden çıktığımızda ve yeni bir işe girdiğimizde içtenlikle okuyabileceğimiz bir dua - 17/İSRÂ-80


Merhaba,

Kuran-ı Kerim den çok güzel bir dua paylaşmak istiyorum.

Yüce Allah Peygamber Efendimiz'den alttaki şekilde dua etmesini istiyor.

Her sabah evden çıktığımızda ve yeni bir işe girdiğimizde içtenlikle okuyabileceğimiz bir dua.

17/İSRÂ-80 


De ki: “Ey Rabbim! Gireceğim her işe doğruluk ve içtenlik üzere girmemi, bitireceğim her işten de doğruluk ve içtenlik göstererek çıkmamı sağla! Bana katından yardımcı bir güç ver!”


Ve kul rabbi edhılnî mudhale sıdkın ve ahricnî muhrece sıdkın vec’al lî min ledunke sultânen nasîrâ(nasîren).


وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا

1.ve kul: ve de ki
2.rabbi: Rabbim
3.edhıl-ni: beni dahil et
4.mudhale: giriş ile
5.sıdkın: sıdk ile, doğrulukla, sadakatle, sadık olarak
6.ve ahric-ni: ve beni çıkar
7.muhrece: çıkış ile
8.sıdkın: sıdk ile, doğrulukla, sadakatle, sadık olarak
9.vec'al (ve ic'al): ve kıl, yap
10.: bana, benim için
11.min ledun-ke: senin katından (gizli ilminden)
12.sultânen: bir sultan, bir güç
13.nasîren: yardım


[Alıntı : http://www.kuranmeali.org/17/isra_suresi/80.ayet/kurani_kerim_mealleri.aspx ]

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yükseklik ve göğsün daralması

Cinsiyeti Erkeğin Belirlemesi

Üç karanlık evre